Journalistiek

Onpartijdig, onafhankelijk nieuws, uitsluitend in dienst van het branchebelang.

Mijndomein.nl verwelkomt 100.000ste klant

  • Door
  • Arnout Veenman
  • geplaatst op
  • 31 maart 2009 08:05 uur

Mijndomein.nlMijndomein.nl heeft afgelopen weekend haar 100.00ste klant verwelkomt, zo heeft mede-directeur Henkjan de Krijger bekend gemaakt. Mijndomein.nl is pas in 2003 opgericht door Henkjan de Krijger en zijn zakenpartner Henri de Jong. Door een eenvoudige en goedkope dienstverlening is Mijndomein.nl naar eigen zeggen in staat om domeinregistratie voor iedereen bereikbaar en begrijpbaar te maken.

Henkjan de Krijger, mede-directeur Mijndomein.nl:

Onze kracht is dat wij de massa weten te bereiken”, aldus De Krijger. “De dienstverlening van Mijndomein.nl is zeer eenvoudig en efficiënt ingericht. Hierdoor zijn wij in staat om iedereen een laagdrempelige en goedkope manier te bieden om je eigen domeinnaam te registreren en je site te hosten. Aangezien steeds meer mensen een eigen website hebben – voor hun bedrijf, pasgeboren kind, hobby of een bepaald project of evenement – verwachten we eind 2009 de grens van 300.000 domeinnamen te bereiken.

Mijndomein.nl groeit maandelijks met zo’n 2.500 klanten, die goed zijn voor bijna 6.000 domeinregistraties per maand.  Totaal heeft Mijndomein.nl op dit moment 260.000 domeinnamen geregistreerd voor haar klanten en 25 medewerkers verspreid over twee vestigingen in Gouda en Lelystad. Eerder was Mijndomein.nl ook al de eerste SIDN deelnemer die de mijlpaal van 100.000 geregistreerde .nl-domeinen bereikte.

Pim, 31 maart 2009 9:47 am

100.000 klanten is leuk, maar wordt er ook rendement gehaald voor de continuïteit op langer termijn?

MikeN, 31 maart 2009 10:12 am

Gezien die mensen 9 euro betalen voor een domeintje zal dat met dat rendement ook wel goed zitten.

Congrats Mijndomein! :-)

Nathan, 31 maart 2009 11:55 am

Ja, die jongens doen het wel goed, goed uitgedachte marketing. Dit bericht lijkt alleen wel meer reclame dan echt nieuws.

henkjan, 31 maart 2009 12:01 pm

Met het rendement zit het inderdaad wel goed :) En aan de continuiteit op (zeer) lange termijn wordt ook keihard gewerkt. We investeren ieder jaar substantieel in hardware bijvoorbeeld. Verder komen we dit jaar met een serie aan nieuwe produkten.

Dennis Wijnberg (Oxilion), 2 april 2009 2:59 pm

Gefeliciteerd.

de jong, 16 september 2010 11:05 am

Inderdaad mijndomein.nl incasseert alleen maar.
Heb weer een automatische afschrijving gekregen waarop ik reageerde:

L.s. Ik heb in 2008 mijn domein opgezegd via fax en brief. De ontvangst was door jullie bevestigd alleen kreeg ik in 2009 weer een automatische incasso van jullie. Vervolgens heb ik nogmaals een opzegging via de fax en brief naar jullie verzonden. Deze was nogmaals bevestigd alleen moest ik wel een bedrag overmaken. Ok, geen probleem omdat deze keer mijn domein echt was beëindigd. Wordt er in 2010 weer een bedrag automatisch afgeschreven van mijn bankrekening en nu ben ik er echt klaar mee. Wat is het probleem met jullie administratie?? Want ik heb genoeg geduld en begrip getoond alleen wil ik nu ECHT van mijn DOMEIN af en ik wil er dus ook niet meer voor betalen!!!! Helemaal niet meer, zeg maar !!!!! Wat moet ik nu doen om jullie het EINDELIJK te laten begrijpen???? U zegt het maar en ik doen, nog een keer! Ik verneem het graag van u. Met vriendelijke groet,
de Jong

Daar werd weer zo op gereageerd:Tot maart dit jaar was het opzeggen van een .nl domeinnaam alleen per opzegformulier mogelijk. Ik kan geen enkel formulier vinden voor de domeinnaam yogasentric.nl, ook geen opzegbevestiging.
Ik ontvang dan graag een kopie van de bevestiging welke u zegt te hebben gehad.


Het opzeggen van een domeinnaam bij Mijndomein gaat als volgt:

Gaat u naar de website http://www.mijndomein.nl en klik op LOGIN bovenin. Als u met uw emailadres en wachtwoord bent ingelogd, ziet u in het rechter scherm een overzicht van uw domeinnamen. Als u op een van deze domeinnamen klikt krijgt u de knop "dit domein opzeggen" aangeboden.

Houdt u met het opzeggen van een domeinnaam altijd rekening met een opzegtermijn van 1 maand!
(Dit houdt in dat de opzegging uiterlijk 1 maand voor de vervaldatum aangevraagd dient te worden.)

Zodra uw opzegging is verwerkt dan krijgt u per email hierover bericht. Op uw supportpagina kunt u ook altijd zien of wij de opzegging ontvangen hebben bij de status van het domein staat dan "opzegging ontvangen".


Vriendelijke groeten,
Het Mijndomein support team

Waarop ik natuurlijk weer reageerde:
Dat is leuk, ik heb er helemaal zin in!
Raar dat ik geen inlog gegevens heb van jullie...
Zouden jullie mij hiervan willen voorzien? Dat zou dingen toch alweer wat makkelijker maken, anders kom ik natuurlijk nooit van jullie af.

P.S.: ben het niet eens met de gang van zaken, ik ga daarom ook radar hiervan op de hoogte brengen.
Kan me niet voorstellen dat ik de enige ontevreden klant ben...?!

Alvast bedankt voor alle moeite.

Met vriendelijke groet,
de Jong


Waarna ik meteen op mijn email een aanmaning van ze ontving van €76,- (TOP!)

Wat een geweldige service van MIJNDOMEIN.NL je kan ze NIET EEN BELLEN!!!

REGISTREER JE A.U.B. NIET BIJ MIJNDOMEIN.NL!!! 1 EN AL ELLENDE!!!!

Laatste reacties

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Koen Stegeman, Editor-in-Chief & founder Hostingjournalist.com: Jammer Arnout, maar je hebt een mooie bijdrage aan de hosting industrie geleverd, en dat jaren lang....

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Dillard Blom: Jammer dat een 'instituut' verdwijnt, en daarmee een bron van informatie over actuele zaken (en opin...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
L.: Uit automatisme kijk ik toch nog steeds elke dag naar ispam.nl, toch de hoop dat er nog een berichtj...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Toni Donkers: Arnout bedankt! ik ga het missen dat is een feit!

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Marcel Stegeman: Ik zie het nu pas. Inderdaad jammer maar ik kijk nu al uit naar het volgende project.