Infor start met Infor Services Marketplace

  • Bedrijfsnieuws van
  • Infor
  • geplaatst op
  • 10 november 2016 15:32 uur

Infor, leverancier van branchespecifieke bedrijfsapplicaties die geschikt zijn voor de cloud, introduceert de Infor Services Marketplace, een applicatie waarmee klanten zelf verzoeken kunnen indienen voor ondersteunende diensten van Infor Services. De consultatieapplicatie is ontwikkeld om klanten te helpen de reikwijdte, het tijdsbestek, het budget en de middelen van een project te beheren, en om sneller en directer ondersteuning van Infor-consultants in te kunnen zetten.

Infor M3-klanten in Europa en Noord-Amerika hebben al succesvol een pilot afgerond met de app, die de komende tijd wordt uitgerold bij alle Infor-klanten.

Infor Services, een wereldwijd team van meer dan 5.300 opgeleide consultants, heeft de self-service consultatieapplicatie ontwikkeld om klanten in staat te stellen sneller en eenvoudiger in contact te komen met Infor-consultants. De applicatie kan helpen bij het inzetten van projectgerichte begeleiding, zoals een systeemarchitect bij de configuratie en ondersteuning van een financieel systeem dat geïmplementeerd moet worden, of een bedrijfsprocesexpert om huidige bedrijfsmodellen in kaart te brengen ter voorbereiding op een Human Capital Management (HCM) upgrade. Door het proces voor dit soort projecten te stroomlijnen, kan een technologische overgang naadloos worden uitgevoerd, zodat het project sneller waarde genereert voor het bedrijf. De applicatie vereenvoudigt ook ondersteuningsaanvragen voor projecten die meer geavanceerde inspanningen vragen, zoals een cloud-migratie, door een projectmanager van Infor Service aan te stellen.

“Klanttevredenheid is van het grootste belang voor Infor, en Infor Services streeft ernaar om pijnpunten voor klanten op te sporen en weg te nemen. Met dat doel voor ogen hebben we de Infor Services Marketplace ontwikkeld: om de kloof in dienstverleningsverzoeken te dichten en klanten te helpen geschoolde medewerkers voor hun projecten in te zetten. Wij begrijpen dat elk project belangrijk is voor onze klanten, en streven ernaar om in elke omstandigheid het beste resultaat te leveren”, zegt Darren Saumur, executive vicepresident, Infor Services. “We werken continu aan nieuwe manieren om onze klanten het hoogste niveau van dienstverlening te leveren en hen te helpen de optimale waarde te realiseren uit hun technologie-investeringen.”

Om een nieuw verzoek in te dienen, gaan gebruikers naar de Infor Services Marketplace op de website van Infor Services (www.infor.com/services) en geven een beschrijving van de gevraagde diensten. Een nieuw consultatieverzoek omvat onder meer een beschrijving van de benodigde diensten, de gewenste startdatum, de locatie en de naam van de gewenste Infor Services-consultant, en eventuele andere relevante informatie. Zodra de aanvraag is ingediend, zal het Infor Services-team hem beoordelen en het project toewijzen aan een geschikte adviseur, die vervolgens het verzoek opvolgt.

Nog geen reacties

Laatste reacties

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Koen Stegeman, Editor-in-Chief & founder Hostingjournalist.com: Jammer Arnout, maar je hebt een mooie bijdrage aan de hosting industrie geleverd, en dat jaren lang....

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Dillard Blom: Jammer dat een 'instituut' verdwijnt, en daarmee een bron van informatie over actuele zaken (en opin...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
L.: Uit automatisme kijk ik toch nog steeds elke dag naar ispam.nl, toch de hoop dat er nog een berichtj...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Toni Donkers: Arnout bedankt! ik ga het missen dat is een feit!

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Marcel Stegeman: Ik zie het nu pas. Inderdaad jammer maar ik kijk nu al uit naar het volgende project.