Journalistiek

Onpartijdig, onafhankelijk nieuws, uitsluitend in dienst van het branchebelang.

Opnieuw directiewisseling bij XS4ALL

  • Door
  • Veenman
  • geplaatst op
  • 8 oktober 2008 08:01 uur

XS4ALLRelatief kort na elkaar zijn er twee directieleden bij XS4ALL weggegaan. In juni liet (voormalig) technisch directeur Simon Hania weten zijn functie bij XS4ALL na ruim 8 jaar voor een nieuwe uitdaging bij Tom Tom, waar hij nu verantwoordelijk is voor “content delivery”. Hania was jarenlang voor de buitenwereld het gezicht van XS4ALL. Hania is opgevolgd door Patrick Kinders, voorheen manager new business bij moederbedrijf KPN.

Nu heeft XS4ALL ook bekend gemaakt dat ook Marion Koopman, directeur van XS4ALL, het bedrijf na precies drie jaar en één maand zal verlaten op 1 november. Koopman opereerde bij XS4ALL meer op de achtergrond, maar heeft het afgelopen jaar wel de nieuwe strategie van XS4ALL uitgezet, waarbij het bedrijf zich nadrukkelijk zal gaan richten op de kleinzakelijke markt. Koopman zal worden opgevolgd door Theo de Vries, manager Sales bij XS4ALL. Koopman zelf verruilt XS4ALL voor het moederbedrijf KPN, waar zij als directeur Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen en Diversiteit aan de slag gaat.

Volgens XS4ALL woordvoerder Niels Huijbregts heeft de directiewisseling geen gevolgen voor de koers die gevaren wordt. De plannen worden namelijk voor langere termijn vastgelegd en zijn niet onderhevig aan personele veranderingen. Toch ben ik benieuwd of er iets verandert, want de ervaring leert dat élke nieuwe bestuurder zijn stempel op de organisatie wil drukken.

Jesper, 8 oktober 2008 9:51 am

Het zou leuk zijn als er weer meer de nadruk op service komt. Als 't iets te druk is verbreken ze tegenwoordig na 5 minuten door menu's lopen gewoon doodleuk de verbinding.

Krijg je wel iemand aan de lijn, dan is er weinig verstand van zaken. Dat was vroeger wel anders.

Cor Basmon, 10 oktober 2008 6:03 pm

Dit is klip en klaar - KPN duld geen meerdere merken in haar ISP portfolio. zoals recentelijk nog Planet, zal ook XS4ALL op een dag gewoon KPNVandaag gaan heten.

Marcel, 5 november 2008 1:35 pm

Van Service is er nauwlijks te spreken. In 3 jaar tijd is dit flink achteruit gegaan. Je wordt gewoon verbroken als het gesprek te lang duurt. Zonder pardon kom je op een abuse lijst terecht en kan je 12 dagen wachten voordat je er af komt zonder enige vorm van excuse. Brutale medewerkers, Nee, de tijden van goeie service is voorbij!

Feedback!
Fill out my online form.
Laatste reacties

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Koen Stegeman, Editor-in-Chief & founder Hostingjournalist.com: Jammer Arnout, maar je hebt een mooie bijdrage aan de hosting industrie geleverd, en dat jaren lang....

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Dillard Blom: Jammer dat een 'instituut' verdwijnt, en daarmee een bron van informatie over actuele zaken (en opin...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
L.: Uit automatisme kijk ik toch nog steeds elke dag naar ispam.nl, toch de hoop dat er nog een berichtj...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Toni Donkers: Arnout bedankt! ik ga het missen dat is een feit!

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Marcel Stegeman: Ik zie het nu pas. Inderdaad jammer maar ik kijk nu al uit naar het volgende project.