“Consumentenbond moet zelf een veiligheidskeurmerk ontwikkelen”

  • Bericht door
  • Veenman
  • op 3 december 2007 08:01 uur
  • in

De Consumentenbond is het fel oneens met het besluit van OPTA om geen beleidsregels voor ISP’s te maken. De Consumentenbond dacht even de ideale zonde bok voor alle computer gerelateerde problemen van consumenten te hebben gevonden. Helaas gooide OPTA toch nog roet in het eten, door te besluiten dat ze geen beleidsregels gaat maken. Daarnaast zouden de voorgenomen beleidsregels de Consumentenbond sowieso niet kunnen bekoren.

Het veiligheidskeurmerk dat ISP’s nu zelf onder druk van OPTA willen ontwikkelen, vind de Consumentenbond maar niks, omdat dat toch een keurmerk van niks zal worden. Simon Hania, technisch directeur van XS4ALL keert de Consumentenbond nu ook de andere wang toe. Hania wil namelijk dat de Consumentenbond, die zo goed weet hoe het moet, zelf maar een veiligheidskeurmerk moet ontwikkelen. Een meesterzet wat mij betreft. Nu kan de Consumentenbond haar ware gezicht laten zien!

Vraag van de dag

Mag een hoster het wegverhuizen van een klant zonder betalingsachterstand doelbewust frustreren?
Nog geen reacties

Deel uw reactie met andere ISPam.nl lezers

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

MELD U AAN VOOR DE NIEUWSBRIEF
Laatste reacties

Mag een hoster een klant die wil verhuizen doelbewust frustreren?
Arnout Veenman: Een overeenkomst zal onder normale omstandigheden inhouden dat de klant verplicht is om te betalen e...

Mag een hoster een klant die wil verhuizen doelbewust frustreren?
Frits Smit: Wij hanteren de Nederland ICT Voorwaarden 2014, maar ik lees daar nergens in artikel 15 (Ontbinding ...

Mag een hoster een klant die wil verhuizen doelbewust frustreren?
Arnout Veenman: Frits, natuurlijk kun je een klant aan zijn contract houden. Zodra de klant het jaar heeft betaald v...

Mag een hoster een klant die wil verhuizen doelbewust frustreren?
Frits Smit: Onze zakelijke hosting wordt ieder jaar weer voor een jaar verlengd. Kan je de klant er niet gewoon ...

Mag een hoster een klant die wil verhuizen doelbewust frustreren?
Koen: Ik zelf los verhuizingen simpel op, bij domeinnamen krijgen mijn klanten gewoon gelijk de autorisati...