100%-score voor Schuberg Philis in Giarte Outsourcing Performance Survey


Terwijl de media blijven rapporteren over falende ICT-projecten en gefrustreerde opdrachtgevers, laat IT-outsourcing dienstverlener Schuberg Philis zien dat het ook anders kan. Voor het zesde jaar op rij wordt Schuberg Philis door 100% van haar klanten aanbevolen, volgens de Giarte Outsourcing Performance Survey. Zowel de standaard- als niet-standaard dienstverlening (lees: reactie op ongeplande gebeurtenissen) worden gewaardeerd met een 9.2, versus een marktgemiddelde van 7.2 (standaard) en 5.9 (non-standaard). Dit is het tiende jaar op rij dat Schuberg Philis de hoogste klanttevredenheid scoort voor Infrastructure Management in Nederland.

Pim Berger, managing director van Schuberg Philis: “De basis van onze hoge score ligt bij de inzet van expertteams met eigen verantwoordelijkheid en betrokkenheid van begin tot het einde,. Deze zelfsturende teams werken nauw samen met experts aan de klantzijde en bepalen zelf welke beloftes ze doen. Zij blijken heel goed in staat om succesvol complexe IT-projecten te realiseren. De afgelopen tien jaar heeft Schuberg Philis meer dan 1.000 ICT-projecten afgerond, bijna allemaal op tijd en binnen budget.* Kortom, het kan dus wél, zowel in het bedrijfsleven als bij de overheid.”

Het Outsourcing Performance onderzoek 2015 is gebaseerd op beoordelingen van CIO’s en IT executives van Nederlandse top-500 bedrijven en grote publieke organisaties over hun aanbieders van outsourcing. Het onderzoek betreft 957 outsourcingcontracten met een totale contractwaarde van 3,5 miljard euro.

Pim Berger: “Bij alles wat de collega’s hier doen is maximale klanttevredenheid de belangrijkste doelstelling. We zijn bekend vanwege onze intensieve betrokkenheid, het nemen van 100% verantwoordelijkheid en ons inlevingsvermogen in de business context van klanten. Naast deze werkwijze, zetten we vol in op innovatie en automatisering van terugkerende processen. Met bijna één druk op de knop kunnen we buitengewoon geavanceerde en veilige IT-ecosystemen aanbieden. Slimme software neemt steeds meer van ons standaardwerk over, waardoor we ons kunnen richten op de problemen waarvoor nog geen oplossingen bestaan. Klanten waarderen het dat de ontwikkeltijd drastisch is ingekort en we steeds meer functionaliteit voor minder geld aanbieden.“

Nog geen reacties

Feedback!
Fill out my online form.
Laatste reacties

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Koen Stegeman, Editor-in-Chief & founder Hostingjournalist.com: Jammer Arnout, maar je hebt een mooie bijdrage aan de hosting industrie geleverd, en dat jaren lang....

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Dillard Blom: Jammer dat een 'instituut' verdwijnt, en daarmee een bron van informatie over actuele zaken (en opin...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
L.: Uit automatisme kijk ik toch nog steeds elke dag naar ispam.nl, toch de hoop dat er nog een berichtj...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Toni Donkers: Arnout bedankt! ik ga het missen dat is een feit!

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Marcel Stegeman: Ik zie het nu pas. Inderdaad jammer maar ik kijk nu al uit naar het volgende project.