Aspect Software en RingRing bundelen krachten met strategische relatie Benelux

RingRing voegt Aspects Zipwire Cloud Contact Center Solution toe aan zijn portfolio en levert state-of-the-art customer engagement-oplossingen

  • Bedrijfsnieuws van
  • Aspect Software
  • geplaatst op
  • 12 januari 2016 11:45 uur

Aspect Software sluit een nieuwe overeenkomst met RingRing, een vooraanstaande Belgische cloudprovider, voor interactieve telefoonapplicaties (IVR) en sms. Met deze samenwerking biedt zowel RingRing als Aspect zijn klanten een breder portfolio van cloudservices aan en breiden ze beide uit in de Benelux-markt.

RingRing is gespecialiseerd in het ontwikkelen van IVR- en sms-diensten, en staat bekend als kwalitatief technisch platform in een ultraveilig datacenter. Het bedrijf biedt een breed portfolio van cloudservices, waaronder IVR- en sms-activiteit, sms en voice-API, en is gespecialiseerd in het ontwikkelen en implementeren van belscripten en sms-scenario’s. Daarnaast biedt RingRing marketing-, premium- en geografische nummers, bulk-sms-diensten, professionele stemopname, tekst-naar-spraaktechnologie (TTS), SIP-trunks en statistische rapporten.

“Aspect loopt als gerenommeerde aanbieder van op cloud gebaseerde contactcenteroplossingen voorop, zowel in de markt als op het gebied van technologische ontwikkelingen”, zegt Geoffroy Docq, COO van RingRing. “Met het bundelen van onze krachten kunnen we volledig geautomatiseerde spraak- en sms-diensten aanbieden en als gevolg daarvan de samenwerking met callcenterbureaus verbeteren. Dat is voor ons een belangrijk voordeel. Voor beide bedrijven biedt de samenwerking veel mogelijkheden.”

Met deze samenwerking profiteert RingRing van de hoogwaardige customer engagement-oplossingen van Aspect, zoals de customer self-service, omnichannel, proactieve outbound, personeelsplanning, backoffice-optimalisatie en callcenteranalyses.

“Met de toenemende vraag naar Cloud Customer Engagement-oplossingen is een lokale partner die kan voldoen aan de eisen van klanten, belangrijk. En dat vanuit een bewezen ultraveilig datacenter, met een bewezen technisch platform dat volgens de laatste standaarden wordt onderhouden”, aldus Ruud Loppies, Director Benelux en Denemarken van Aspect Software. “Zowel Aspect als RingRing profiteert van deze relatie doordat zij zichtbaarder worden voor de belangrijkste bedrijven. En dat in de concurrerende markten van tegenwoordig. Dankzij nieuwe relaties met bedrijven als RingRing kan Aspect zijn aanwezigheid in de markt uitbreiden en het marktaandeel in de Benelux laten groeien.”

Nog geen reacties

Feedback!
Fill out my online form.
Laatste reacties

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Koen Stegeman, Editor-in-Chief & founder Hostingjournalist.com: Jammer Arnout, maar je hebt een mooie bijdrage aan de hosting industrie geleverd, en dat jaren lang....

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Dillard Blom: Jammer dat een 'instituut' verdwijnt, en daarmee een bron van informatie over actuele zaken (en opin...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
L.: Uit automatisme kijk ik toch nog steeds elke dag naar ispam.nl, toch de hoop dat er nog een berichtj...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Toni Donkers: Arnout bedankt! ik ga het missen dat is een feit!

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Marcel Stegeman: Ik zie het nu pas. Inderdaad jammer maar ik kijk nu al uit naar het volgende project.