Brunel verbetert wereldwijde samenwerking met netwerk- en geïntegreerde communicatiediensten van Orange

Zakelijk Virtual Private Network (VPN) verbindt adviseurs in 100+ kantoren in 24 landen

  • Bedrijfsnieuws van
  • Orange Business Services
  • geplaatst op
  • 7 januari 2016 11:40 uur

Detacherings- en recruitmentconsultancybedrijf Brunel International breidt uit met de globale netwerkdiensten en geïntegreerde communicatie van Orange Business Services. Deze contractvernieuwing van vijf jaar bouwt voort op het krachtige partnerschap tussen de twee bedrijven.

Orange Business Service heeft voor Brunel een wereldwijd ‘Wide Area Network’ (WAN) uitgerold, gebaseerd op Business VPN. Het netwerk verbindt 109 filialen in 24 landen met elkaar en voorziet Brunel van flexibele en veilige verbindingen met uitstekende prestaties. Ondersteuning en beheer worden uitgevoerd door lokale specialisten, die worden ondersteund door een sterk wereldwijd team.

Daarnaast is de dienst Business Together as a Service onderdeel van het contract. Dit is een geïntegreerde oplossing voor Unified Communications and Collaboration(UCC) in de cloud. Met deze dienst kunnen werknemers op een uniforme wijze berichten sturen vanuit de Orange-cloud. Het geeft hen toegang tot samenwerkingstools en zorgt ervoor dat ze effectief kunnen samenwerken met collega’s en partners, waar ze ook zijn en vanaf hun computer, tablet, smartphone of PDA.

Orange genoemd als leider in de UCC-markt

Marktonderzoeksbedrijf IDC MarketScape heeft Orange Business Services vorige maand genoemd als leider in de IDC MarketScape: World Worldwide UCaaS Service Provider 2015 Vendor Assessment (doc #US40612315, december 2015). Een van de krachten die de onderzoekers noemen is het vermogen om aan de wereldwijde behoeften van multinationals te voldoen. De Orange UCC-diensten zijn beschikbaar in meer dan 80 landen in Europa, het Aziatisch-Pacifisch gebied, Noord-, Midden- en Zuid-Amerika, het Midden-Oosten en Afrika.

“Het faciliteren van een effectieve, flexibele en veilige omgeving voor Brunel-werknemers betekent dat er geen onnodige risico’s genomen worden met onze connectiviteit. We kozen Orange Business Services om ons te helpen met het standaardiseren van onze bedrijfsprocessen en om de continuïteit en beheerbaarheid van onze infrastructuur te verzorgen,” zegt Stefan de Boer, Manager Global IT bij Brunel.

“Multinationals zoals Brunel moeten zorgen dat hun adviseurs overal en altijd kunnen werken. Daarom koos Brunel voor het totaalpakket van Orange Business Services voor hun dynamische omgeving. De doorslaggevende factor bij de keuze was onze pragmatische, business-georiënteerde aanpak. Orange Business Service levert een stabiele, globale oplossing waar Brunel op kan bouwen,” zegt Anne-Sophie Lotgering, senior vice president voor Europa, Rusland en CIS, Orange Business Services.

Nog geen reacties

Feedback!
Fill out my online form.
Laatste reacties

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Koen Stegeman, Editor-in-Chief & founder Hostingjournalist.com: Jammer Arnout, maar je hebt een mooie bijdrage aan de hosting industrie geleverd, en dat jaren lang....

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Dillard Blom: Jammer dat een 'instituut' verdwijnt, en daarmee een bron van informatie over actuele zaken (en opin...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
L.: Uit automatisme kijk ik toch nog steeds elke dag naar ispam.nl, toch de hoop dat er nog een berichtj...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Toni Donkers: Arnout bedankt! ik ga het missen dat is een feit!

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Marcel Stegeman: Ik zie het nu pas. Inderdaad jammer maar ik kijk nu al uit naar het volgende project.