Hewlett Packard Enterprise breidt IDOL Analytics Platform uit

HPE IDOL 11 identificeert automatisch en intuïtief trends en patronen in ongestructureerde data


HPE IDOL 11 combineert analyses op basis van de context met visualisatiemogelijkheden. Hierdoor kunnen medewerkers hun kennis beter inzetten en worden organisaties geholpen bij het implementeren van een “data driven” benadering in ieder proces, elke handeling en klantinteractie.

“Bedrijven over de hele wereld benutten de kracht van analyse in alles wat ze doen”, aldus Fernando Lucini, CTO Big Data van Hewlett Packard Enterprise. “Traditionele databases zijn nooit ontworpen met als doel om de menselijke informatie te analyseren en zij missen vaak het vermogen om ongestructureerde data op een effectieve en betrouwbare wijze te interpreteren. Met de nieuwe generatie kunstmatige intelligentie, neurale netwerken en mogelijkheden voor machine learning zorgen we dat organisaties nu daadwerkelijk al hun data benutten.’’

De nieuwe mogelijkheden voor HPE IDOL 11 zijn:
• Geïntegreerde grafische gebruikersinterface: stelt gebruikers in staat om self-service analyses uit te voeren en zorgt voor snellere inzichten met intuïtieve, gebruiksvriendelijke visualisatiefuncties. Deze nieuwe functies verhogen de veelzijdigheid van het connector framework van IDOL en zorgt voor eenvoudige integratie met een breed spectrum aan visualisatietools en -applicaties van derden.
• Knowledge Graph mogelijkheden: zoeken automatisch de relatie tussen entiteiten als mensen, plaatsen en bedrijven. Dit maakt zo verbanden en gemeenschappelijke eigenschappen inzichtelijk. Bedrijven krijgen hierdoor onder meer inzicht in wat klanten onderling gemeenschappelijk hebben, denk aan bijvoorbeeld persoonlijke interesses en sociale relaties.
• Geavanceerde contextgevoelige zoekresultaten: leveren innovatieve, volledig te personaliseren, open source faciliteiten. Deze stelt organisaties in staat contextgevoelige zoekresultaten te integreren en af te stemmen in mobiele- of bedrijfsapplicaties.
• Rich Media analyses: bevatten deep learning-functies, gebaseerd op neurale netwerken, om de nauwkeurigheid van rich media analyses te verbeteren. Bijvoorbeeld bij het omzetten van spraak naar tekst (IDOL kan in bijna 30 talen transcriberen), gezichtsherkenning en spraakidentificatie.

Advertentie: De inhoud van dit blok bevat een mededeling van onze partner

Vacatures van Tilaa


ISPam.nl Job board

Nog geen reacties

Deel uw reactie met andere ISPam.nl lezers

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

MELD U AAN VOOR DE NIEUWSBRIEF
Feedback!
Fill out my online form.
Laatste reacties

Vier hosters aan het woord: eigen hardware of uitbesteden?
Lanceanons: nice website http://longblackcock.com/bibcam-boy-bbc.html

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Koen Stegeman, Editor-in-Chief & founder Hostingjournalist.com: Jammer Arnout, maar je hebt een mooie bijdrage aan de hosting industrie geleverd, en dat jaren lang....

Uitgelicht bedrijfsnieuws van 27 januari 2017
apkdld: Enjoy most recent number one popular android apps game on your phone and tablet, also be aware that ...

Heartbleed – of de noodzaak om als provider altijd te patchen
showbox alternative: Is showbox not working? Don’t be anxious we have included a list of best Showbox alternative for y...