ISO 9001-certificering voor Voiceworks

Continue kwaliteitsverbetering is speerpunt telecomaanbieder

  • Bedrijfsnieuws van
  • Voiceworks
  • geplaatst op
  • 22 april 2014 11:33 uur

Voiceworks, totaalleverancier van zakelijke data-, mobiele en vaste telefonieoplossingen, is ISO 9001 gecertificeerd. Het behalen van dit certificaat is onderdeel van de voortdurende kwaliteitsverbetering van het bedrijf en een belangrijke stap in de verdere professionalisering.

De ISO 9001-certificering toont aan dat Voiceworks een kwaliteitsmanagementsysteem heeft ingericht dat zorgt voor een consistente dienstverlening die voldoet aan wet- en regelgeving en de behoeften van klanten. ISO 9001 stelt de normen voor het kwaliteitsmanagementsysteem dat gericht is op het voldoen aan de eisen van de klant en het verhogen van de klanttevredenheid.

Voordelen

Certificatie-instelling DNV GL houdt met het ISO 9001-certificaat een officiële vinger aan de pols en Voiceworks heeft hiermee duidelijk inzicht in de kwaliteitsniveaus en uniformere manier van werken op de verschillende afdelingen.
Stijn Nijhuis, CEO van Voiceworks: ‘Door middel van het ISO-certificeringproces zijn we in staat onze volledige organisatie op een objectieve manier onder de loep te nemen. We bestaan dit jaar 9 jaar en zijn flink gegroeid. We vonden het tijd worden om processen formeel vast te leggen voor een hogere uniformiteit en daarmee een verbetering in de kwaliteit van onze dienstverlening.’
Steve Pit, COO van Voiceworks en begeleider van het ISO-traject, vult aan: ‘Door het nadenken over processen hebben we direct diverse efficiency- en kwaliteitsverbetering slagen gemaakt, zoals de implementatie van een kennisdelingsplatform, service level agreements voor onze diensten en efficiencyslagen in het orderproces. Daarnaast hebben wij voor elk proces duidelijke KPI’s in kaart gebracht waar periodiek op wordt gemeten. Dit stelt ons in staat continue verbeteringen door te voeren op onze dienstverlening.’

Meerdere ISO-certificeringen

Eerder dit jaar behaalde Voiceworks ook het ISO 27001-certificaat voor de gehele organisatie. DNV GL heeft beide ISO-certificeringen afgenomen en de systemen zijn in samenwerking met Molenaar & Plasman Solutions geïmplementeerd. De ISO 9001 en ISO 27001 certificaten zijn drie jaar geldig, daarna volgt opnieuw een formele audit voor verlenging van de certificeringen. Voiceworks zal elk jaar een interne audit uitvoeren om de werking van het kwaliteitsmanagementsysteem te waarborgen en optimaliseren.

Nog geen reacties

Feedback!
Fill out my online form.
Laatste reacties

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Koen Stegeman, Editor-in-Chief & founder Hostingjournalist.com: Jammer Arnout, maar je hebt een mooie bijdrage aan de hosting industrie geleverd, en dat jaren lang....

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Dillard Blom: Jammer dat een 'instituut' verdwijnt, en daarmee een bron van informatie over actuele zaken (en opin...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
L.: Uit automatisme kijk ik toch nog steeds elke dag naar ispam.nl, toch de hoop dat er nog een berichtj...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Toni Donkers: Arnout bedankt! ik ga het missen dat is een feit!

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Marcel Stegeman: Ik zie het nu pas. Inderdaad jammer maar ik kijk nu al uit naar het volgende project.