Klanten bovengemiddeld tevreden over Previder

De verschillende afdelingen scoren gemiddeld een 7,6

  • Bedrijfsnieuws van
  • Previder
  • geplaatst op
  • 26 januari 2016 10:35 uur

Previder, leverancier van datacenter-, cloud- en connectiviteitsdiensten, heeft tijdens het laatste klanttevredenheidsonderzoek bijzonder goede resultaten behaald. Klanten gaven Previder gemiddeld een 7,6 voor de kwaliteit van de verschillende afdelingen. Het bedrijf laat daarmee andere datacenterleveranciers, die vergelijkbare onderzoeken uitvoeren, achter zich.

Het klanttevredenheidsonderzoek werd uitgevoerd onder de klanten en partners van Previder die momenteel diensten afnemen uit de twee carrier-neutrale datacenters. De klanten beantwoordden daarbij onder andere vragen met betrekking tot hun tevredenheid over de verschillende afdelingen van Previder (verkoop, servicedesk en orderdesk), over de dienstverlening in zijn totaliteit en of ze Previder zouden aanbevelen aan anderen. Op alle punten werden daarbij goede cijfers gehaald. De competenties van de verschillende afdelingen kregen gemiddeld een 7,6. De Net Promotor Score (NPS), ofwel de score die weergeeft in welke mate klanten je zouden aanbevelen aan een ander, kwam uit op 26.

NPS-score en feedback
Mark Hegeman, servicemanager bij Previder, is erg tevreden met de gunstige resultaten. Met name de hoge NPS was voor hem een erkenning voor de kwaliteit van de dienstverlening. “Het feit dat onze klanten ons zeker aan zouden bevelen aan anderen is in feite de beste reclame die je je als bedrijf kan wensen,” aldus Hegeman. “Het laat ook zien dat we als bedrijf op de goede weg zijn. We hebben afgelopen jaar verschillende ingrepen gedaan om de kwaliteit van de dienstverlening nog verder te verbeteren, zoals een nieuw ticketing-systeem, de migratie van ons platform naar full-SSD storage en de introductie van een nieuw self-service IaaS-portal. Je ziet dat dit zijn vruchten afwerpt.”

Klanten kregen ook de mogelijkheid om feedback te geven, waardoor Previder ook het komende jaar effectief kan werken aan het verbeteren van de klanttevredenheid. Sommige klanten namen deze mogelijkheid om hun waardering uit te spreken. Met name de heldere en servicegerichte houding van de medewerkers werden daarbij geroemd. “We blijven werken aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Goede service en klantcontact is één van die punten waar je je als datacenterleverancier echt mee kan onderscheiden. Klanttevredenheid heeft zodoende onze allerhoogste prioriteit,” aldus Hegeman.

Nog geen reacties

Laatste reacties

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Koen Stegeman, Editor-in-Chief & founder Hostingjournalist.com: Jammer Arnout, maar je hebt een mooie bijdrage aan de hosting industrie geleverd, en dat jaren lang....

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Dillard Blom: Jammer dat een 'instituut' verdwijnt, en daarmee een bron van informatie over actuele zaken (en opin...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
L.: Uit automatisme kijk ik toch nog steeds elke dag naar ispam.nl, toch de hoop dat er nog een berichtj...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Toni Donkers: Arnout bedankt! ik ga het missen dat is een feit!

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Marcel Stegeman: Ik zie het nu pas. Inderdaad jammer maar ik kijk nu al uit naar het volgende project.