Ambitieus CRMWaypoint verhuist naar groter pand

  • Bedrijfsnieuws van
  • CRMWaypoint
  • geplaatst op
  • 16 juli 2015 14:00 uur

CRMWaypoint, het grootste kenniscentrum van Salesforce in de Benelux, is verhuisd naar een groter pand om de groei het hoofd te kunnen bieden. Omdat steeds meer organisaties kiezen voor de cloud-oplossingen van Salesforce, neemt het werk voor implementatiepartner CRMWaypoint ook zienderogen toe. De teller staat nu op 580 projecten, 220 klanten en zo’n 30.000 eindgebruikers die de oplossingen van Salesforce gebruiken.

Het pand van CRMWaypoint werd te klein om aan de grote ambities van de eigen organisatie en die van leverancier Salesforce te voldoen. Daarom verruilt de organisatie de vierde etage voor de begane grond van het gebouw op het Mediapark. CRMWaypoint heeft nu twee zoveel kantoorruimte ter beschikking. In 2014 behaalde CRMWaypoint de mijlpaal van 500 projecten en steeg het aantal gesloten contracten met 30 procent. Ook dit jaar zet deze trend door, omdat steeds meer organisatie overstappen naar de cloudoplossingen van Salesforce. Dat is terug te zien in de positieve kwartaalcijfers die de leverancier eind mei kon overleggen. Met groei van 23% in het tweede kwartaal bereikte Salesforce sneller dan welk ander enterprise softwarebedrijf dan ook een omzet van 7 miljard dollar.

Naast het aantal projecten groeit ook het personeelsbestand. Sinds het begin van dit jaar hebben negen nieuwe medewerkers een arbeidscontract met CRMWaypoint getekend. Zij zijn zeker niet de laatsten die het team komen versterken, want CRMWaypoint is continu op zoek naar specialisten. ‘Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste, leuke en gedreven collega’s, die in deze cloud-groeimarkt het verschil kunnen maken. Onze consultants zijn veel op locatie bij klanten, maar wij willen dat ze zich ook thuis voelen en prettig kunnen werken bij ons op kantoor. Daarnaast hebben we nu ruimtes waar we klanten kunnen uitnodigingen, bijvoorbeeld voor het geven van workshops,’ stelt Ton van der Meer, CEO en oprichter van CRMWaypoint.

‘Steeds meer bedrijven kiezen voor Salesforce en wij helpen met het optimaal benutten van alle mogelijkheden in de Sales-, Service- en Marketing Cloud-oplossingen. Wij richten ons met name op bedrijven in de marktsegmenten Financial Services, Telco, Media & Utilities, Manufactering & Retail en Non-profit organisaties,’ legt Van der Meer uit. En met succes, want in het recent verschenen Forrester Research rapport ‘Market Overview : Salesforce Services Partners’ wordt CRMWaypoint genoemd als Key provider en Salesforce Specialist in EMEA. ‘Als medewerker van CRMWaypoint ben je meer dan een personeelsnummer, maar heb je direct contact met je collega’s en de klant. Met ons nieuwe kantoor laten we zien dat we klaar zijn voor de toekomst en niet voor niets hét kenniscentrum van Salesforce in de Benelux zijn, ’ sluit Van der Meer af.

Nog geen reacties

Laatste reacties

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Koen Stegeman, Editor-in-Chief & founder Hostingjournalist.com: Jammer Arnout, maar je hebt een mooie bijdrage aan de hosting industrie geleverd, en dat jaren lang....

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Dillard Blom: Jammer dat een 'instituut' verdwijnt, en daarmee een bron van informatie over actuele zaken (en opin...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
L.: Uit automatisme kijk ik toch nog steeds elke dag naar ispam.nl, toch de hoop dat er nog een berichtj...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Toni Donkers: Arnout bedankt! ik ga het missen dat is een feit!

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Marcel Stegeman: Ik zie het nu pas. Inderdaad jammer maar ik kijk nu al uit naar het volgende project.